Przejdź do głównej zawartości

Mała rzecz o sowach.

Witajcie serdecznie!

Niektórzy wiedzą,a Ci który nie wiedzą, to od 2 lat zdarza mi się projektować digi stempelki pod marką Digi-Scrap. Dzisiaj pojawiła się zupełna nowość: mój pierwszy stempelek do kolorowania. Nie mogło być inaczej, stempelek od razu wykorzystałam na swoją kartkę. Żywe kolory, minimum ozdób i oto przed Wami, szanowna Sowa.




Sowa pokolorowa markerami Copic:
Skrzydła: YR04, R02, E08, E47
Brzuszek: RV42, E04
Tło: C-7, C-5, C-1
Pozostałe: Blender 0, RV29

Kilka wartsw, podklejonych na taśmę dystansującą, aby nadać kartce przestrzenności:


Kartka wędruje sobie na wyzwania:


Ale to nie wszystko. Sowa jeszcze znalazła się na ATC stworzonym na wyzwanie Lift Summer Crafts w oparciu o taką mapkę:



Sowa udekorowana Flower Soft. Tło stanowi tusz, puder do embossingu, który mił się przyczepić na stempel tekstu, a przykleił się na całe tło :), więc gdzieniegdzie starłam a potem podgrzałam. Dzięki temu wyszedł naprawdę fajny efekt, czego niestety zdjęcie nie oddaje. Dodałam mikrokulki, perełki w płynie i cytat A. Fredro: "Każda sowa głupia w dzień", napisany na maszynie do pisania.

Dziękuję Wam bardzo za wizytę na moim blogu. Jestem ciekawa, czy sowa przypadła Wam do gustu :)


Komentarze

  1. sowa jest genialna! po prostu przecudowna! kartka wyszła ślicznie, papiery są cudownie do siebie dopasowane, kompozycja piękna! ATC niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju! super!

    OdpowiedzUsuń
  2. This is fabulous with all the layering and colors. Love the branch you added on both sides. Thank you for joining us at Party Time Tuesdays. Hope to see you next week.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sowy sa wszedobylskie w tym roku, nawet ja kilka zrobilam, no w pergaminie, nie stempelki, takich zdolnosci nie mam. Twoj sowi stempelek jest piekny, i piekne kolorowanie i laczenie z mediami.... Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a beautiful card! Thanks so much for joining us at Graph’It Markers Challenge this week! x

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, wow, wow! Fab colours and I love the tree detail. Thanks for playing at the Graph'It Colour Challenge :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Absolutely beautiful, just love your colours, thanks for joining us at Graph It Markers challenge, hugs,Karenx

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za wizytę i za każdy pozostawiony komentarz, który dodaje tak bardzo skrzydeł :)

Thanks you for visiting, and leaving a comment.

Popularne posty z tego bloga

Niech żyje Bal!

"Niech żyje bal" śpiewała Maryla Rodowicz. Styczeń i Luty to czas rożnych bali, od tych tradycyjnych, przez bale przebierańców po te duże karnawałowe, jak chociażby w Rio de Janeiro. Ten czas kojarzy mi się ze złotem, mnóstwem kolorów, głośną muzyką i tańcem. Zainspirowana tą różnorodnością balów, jak również wyzwaniem Szufladowym  poczyniłam zaproszenie na takową imprezę: Maska wycięta z głowy, potraktowania złotą farba i embossingiem na ciepło. Dodanych kilka warstw, koronka, gaza, wstążka szyfonowa, sznurek, kwiaty, perełki i piórka. Zrobienie zdjęcia, gdy za oknem niebo przysłonięte ciężkimi chmurami graniczy z cudem, więc gdy tylko na chwilę się niebo rozjaśniło poprawiłam zdjęcia i poniżej efekt jaśniejszych dni. Na tym zdjęciu widać delikatny efekt embossingu na masce. Zaproszenie wędruje na wyzwania:  Szuflada: Wyzwanie 1: Niech żyje bal Dziękuję Wam kochani, że do mnie zaglądacie i cieszę się, że spodobała się Wam

Szufladowy Blog Hop

Witajcie Kochane Tuzaglądaczki i Tuzaglądacze :) Dzisiaj to już ostatni post. Dzisiaj wszystkie projektantki Szuflady mają okazję zaprosić Was do zabawy, która zaczyna się w Szufladzie . Ja mam dla Was kolejną literkę i malutki upominek. Dodatkowo dorzucę garść przydasiów do zawieszki, kartki i folderu upominkowego. Kolejnym blogiem w Waszej wędrówce jest blog Jednoiglec , a tam kolejna literka do naszego hasła i niespodzianka, przygotowana dla Was. Nie zapomnij zostawić komentarza i już 6 grudnia wielkie losowanie! Dziękuję za odwiedziny!

Dla Babci

Na dzisiaj przygotowała kartkę na Dzień Babci dla Digi-Scrap . Wykorzystałam tutaj stempelek Klaudii "Dla Ciebie Babciu" Do stworzenia tej kartki przyczyniło się kilka czynników. Między innymi, gdy zobaczyłam te śliczne ornamenty tworzone z modeliny, wiedziałam, że kiedyś spróbuję to wpleść w swoje prace, więc dlaczego nie dzisiaj? Dodatkowo na blogu scrapgangu pojawiła się cudna kartka Asi do zliftowania ( oryginał zobaczycie TUTAJ) i tak łącząc te dwie inspiracje powstała warstwowa kartka dla babci .  Do wykonania kartki użyłam praktycznie tylko ścinków papierów, które w końcu udało mi się posegregować. Do tego dobrałam kolorystycznie pasujące dodatki (tu jeszcze czeka mnie segregowanie).  Do tego wycięte listki Big Shotem, koronki tradycyjne i takie papierowe wycięte dziurkaczem. Pół roku przerwy jednak zrobiło swoje, bo nad kartką siedziałam trochę czasu, ale jestem zadowolona z efektu.  Dziękuję Wam bardzo za pozostawione